Vévodkyně Meghan má vlastní značku džemů a rozesílá je celebritám. Jen 50 vyvolených ochutnalo

Vévodkyně Meghan má vlastní značku džemů a rozesílá je celebritám. Jen 50 vyvolených ochutnalo

Foto: eNCA / Creative commons, CC-BY

Publikováno:
4 min
Pamatujte, že každý komentář bývá zprávou o komentujícím.
Děkujeme za vaše komentáře.

Vévodkyně ze Sussexu Meghan Markleová v rámci PR své debutové lifestylové značky American Riviera Orchard sestavila exkluzivní seznam 50 přátel a kolegů z branže, kterým po celých Spojených státech rozeslala první produkt značky – jahodový džem.

V uplynulých týdnech se příjemci Meghaniny pochoutky na Instagramu podělili o fotografie limitované edice jahodového džemu vyrobeného na farmě vévodkyně ze Sussexu v kalifornském Montecitu. Umisťovali jej například do košíku s citrony či s bílými květy. Samotný džem je v průhledné sklenici se smetanově bílou etiketou, zlatým logem American Riviera Orchard a ručně psaným číslem, které ukazuje exkluzivitu výrobku – rozesláno bylo pouhých 50 kusů, napsal server The Independent.

Ačkoli se zatím „neozvalo“ všech 50 „vyvolených“, několik z nich se již přihlásilo, a to včetně blízkých přátel vévodkyně, herců a známých osobností. Na seznamu jsou podnikatelka a hvězda reality show Kris Jennerová, herečka Tracee Ellis Rossová, komička a spisovatelka Mindy Kalingová, Meghanina kolegyně z Kravaťáků Abigail Spencerová, modelka a influencerka Chrissy Teigenová, hráč póla Nacho Figueras a jeho manželka Delfina Balquierová a kamarádky vévodkyně Kelly Mckee Zajfenová a Tracy Robbinsová.

„Tohle bylo možná jedno z nejlepších soust za celý rok," napsala Teigenová k videu, na kterém si vychutnává „královský“ džem. „Použily jsme jen rustikální chléb, slané máslo, sýr brie, nakrájenou slaninu a trochu džemu @americanrivieraorchard. Trvalo to (příprava) celkem asi 8 minut a udělalo nám to radost na celý víkend."

Značka se poprvé dostala do centra pozornosti, když byl spuštěn její účet na Instagramu, což zároveň znamenalo návrat vévodkyně na platformu sociálních médií (svůj osobní účet deaktivovala krátce po zasnoubení s princem Harrym). Nová stránka značky obsahuje logo a odkaz na webové stránky, zatímco samotná webová stránka je velice „skoupá“ a zobrazuje logo značky připomínající zlaté písmo, pod nímž název bydliště královského páru „Montecito“, a také odkaz pro fanoušky, aby se zaregistrovali pomocí svého e-mailu a zařadili se tak na „čekací listinu“.

Reklama

Zatímco matka dvou dětí Meghan se k této značce zatím osobně nevyjádřila, podle zpráv se American Riviera Orchard připravuje na jarní uvedení na trh. Společnost by také mohla být spojována s připravovanou a zatím nepojmenovanou show na americké platformě Netflix, v níž bude Meghan „oslavovat radost z vaření, zahradničení, zábavy a přátelství".

„V této fázi bohužel nemáme žádné informace o tom, kdy budou produkty k dispozici v obchodech. Víme však, že přihláška ochranné známky American Riviera Orchard byla podána 2. února 2024, takže můžeme očekávat, že bude trvat řadu týdnů, než budeme moci výrobky Markle nakupovat,“ napsal server The Independent.

Meghan se nedávno na Instagramu objevila v souvislosti s kampaní pro charitativní organizaci Alliance of Moms, která se zabývá pěstounskou péčí. Připojila se k ní spoluzakladatelka neziskové organizace Kelly McKee Zajfenová a její kolegyně z Kravaťáků Abigail Spencerová, přičemž všechny tři měly na sobě tzv. mom jeans („máminy rifle, něco jako mrkváče) a stejná bílá trička s nápisem „Love Like a Mother" (miluj jako matka).

Reklama
Reklama