Toto mezinárodní letadlo se muselo vrátit hodinu po vzletu, důvod vás překvapí

Toto mezinárodní letadlo se muselo vrátit hodinu po vzletu, důvod vás překvapí

Foto: Autor / Depositphotos

Publikováno:
2 min
Pamatujte, že každý komentář bývá zprávou o komentujícím.
Děkujeme za vaše komentáře.

Měl to být rutinní let z Los Angeles do čínské Šanghaje. Po hodině letu ale došlo k situaci, kterou byste v dopravě rozhodně nečekali, pilot tak musel zvolit návrat, cestující se následně domáhali odškodnění.

​Let společnosti United Airlines na trase Los Angeles – Šanghaj se stal předmětem pozornosti médií poté, co pilot zjistil, že si zapomněl cestovní pas. Incident, který se odehrál 22. března 2025, vedl k neplánovanému přistání v San Francisku a následnému zpoždění letu o více než šest hodin.​

Letadlo Boeing 787 vzlétlo z Los Angeles kolem 14:00 místního času s 257 cestujícími a 13 členy posádky na palubě. Po dvou hodinách letu pilot oznámil, že nemá u sebe cestovní pas, což je nezbytný dokument pro vstup do Číny. Společnost United Airlines okamžitě reagovala přesměrováním letu zpět na San Francisco, kde byla posádka vyměněna. Pasažérům byly poskytnuty stravenky v hodnotě 30 dolarů a nabídnuta kompenzace za vzniklé nepříjemnosti.

Po výměně posádky letadlo pokračovalo v cestě a přistálo v Šanghaji s více než šestihodinovým zpožděním. Cestující vyjádřili frustraci nad situací, někteří na sociálních sítích požadovali další kompenzace. Společnost United Airlines se omluvila za vzniklé komplikace a ujistila, že incident bude důkladně prošetřen .​

„UA198 byl odkloněn na SFO, protože pilot zapomněl svůj pas? Teď jsme tam uvázli 6+ hodin. Je to naprosto nepřijatelné. United, jakou nabízíte kompenzaci za toto totálně špatné řízení?“ ptal se na síti X jeden z pasažérů. 

Podle cestovatelského webu View from the Wing obdrželi cestující od společnosti United následující zprávu:

„Váš let byl odkloněn do San Franciska z důvodu neočekávaného problému souvisejícího s posádkou, který vyžaduje novou. Jakmile dorazí, co nejdříve se vrátíte na cestu do Šanghaje. Upřímně se omlouváme za toto narušení a oceňujeme vaši trpělivost.“

Cestující nakonec za zpoždění obdrželi stravenky na občerstvení a další kompenzace, ty ale těžko nahradí ztrátu drahocenného času. Někteří ale brali situaci s humorem, ikdyž vyjádření zprvu nevěřili.

Reklama
Zdroje článku:
Reklama