Hubněte rychle a bez bolesti už od rána! Zkuste tento jednoduchý postup

S přibývajícím věkem může být hubnutí stále náročnější. Je to proto, že se náš metabolismus zpomaluje a je stále těžší zachovat si i stejnou fyzickou kondici. Mohou se objevovat zdravotní problémy, které nám zabraňují v pravidelném pohybu. V každém případě by to ale neměl být nadlidský úkol, který je nepokořitelný. Stačí začít tím, že provedeme malé změny v našem životním stylu, které hned od začátku náš den nastartují novým směrem.

Zvažte se

Pravidelné vážení je nutné pro sledování vašeho pokroku. Pokud jste na cestě ke snížení hmotnosti, zkuste se naučit vážit se každý den ráno. Tehdy je váha nejpřesnější, a navíc se bude jednat o jakousi připomínku toho, že jste v dietním režimu a už od rána na to chcete myslet.

Vypijte sklenici vody

Sklenice čisté vody hned po ránu může pomoci při hubnutí. Dodá našemu tělu tolik potřebnou hydrataci a zabrání také tomu, abyste se hned zrána přejedli. Stimuluje také náš metabolismus a pomáhá z těla vyplavovat toxiny.

Cvičte před snídaní

Pokud budete cvičit před snídaní, zvládnete spálit více kalorií. Jestliže totiž budete cvičit až po jídle, je tělo zaneprázdněno trávením a nespaluje tolik efektivně. To znamená, že cvičení nalačno může přinést pozitivnější výsledky. Navíc se vám bude cvičit snadněji a lehčeji.

Dopřejte si snídani s vysokým obsahem bílkovin

Jíst více bílkovin nám může pomoci zhubnout, protože takové jídlo nás zasytí na delší dobu. Pro naše tělo je také obtížnější ukládat bílkoviny jako přebytečný tuk. I na trávení bílkovin je potřeba více energie, a proto je vždycky lepší sáhnout po jogurtu či tvarohu než po pečivu s marmeládou.

Meditujte

Není nutné sedět v lotosové pozici nebo odříkávat mantry. Stačí i jen pouhé soustředěné dýchání, které vám může pomoci zvýšit vnímavost. Pokud je člověk ve stresu nebo nešťastný, snadno podlehne lákadlům sladkých a nezdravých jídel. Meditace pomáhá najít rovnováhu a klid.

Zdroj: her.womenworking.com, Náhledová fotka: Getty images