Kvetoucí byznys: Uklízeči zahlazují stopy po nevěře a mnohem víc

Ekonomicky těžké časy dolehly i na záletníky. Přestože donedávna si na nevěru pronajímali hotely, nyní jsou všechny na Manhattanu příliš drahé. A tak situace dává příležitost nové diskrétní službě…

A tak si nevěrné ženy a muži vodí milenky a milence rovnou domů. Jenže pak je třeba zahladit stopy. A s tím jim pomáhají úklidové firmy, kterým tak kvete byznys. Za dokonalý úklid totiž nevěrný člověk zaplatí mnohem méně než za hotelový pokoj. Profesionální čističi interiérů dokážou zahladit všechny stopy – pach po cizím parfému, vlasy i otisky prstů či rtěnky. Tak se záletníci obou pohlaví nemusejí již obávat, že jejich partner po příchodu domů na něco přijde.

Neptáme se, ale vidíme a konáme

Fotka od GettyImages

Jednou ze společností, která na „domácí nevěře” začala vydělávat, je Little Elves. „Lidé vědí, že partneři zkontrolují všechno, zda nejsou cizí vlasy na podlaze, ve sprše, ve vaně, zda tam není někde otisk rtěnky, jakákoliv známka toho, že se něco v místnosti dělo,” uvedl mluvčí společnosti pro deník New York Post. „Neptáme se – víme, že musíme zkontrolovat všechno,” řekl David Brugiatelli z této úklidové služby.

Za málo peněz hodně diskrétnosti

Kompletní zahlazení stop nebo úklid po sexu stál v roce 2013 padesát – ano opravdu „jen“ 50 dolarů (v současnosti asi 1100 korun). To je ale stále mnohonásobně méně než cena pokoje průměrného hotelu na Manhattanu. Navíc taková úklidová společnost přijde kdykoliv během dne, na zavolání, do několika minut a úklid provede velmi diskrétní.

Nejen stopy „po“, ale i „před“

Fotka od GettyImages

Zakladatel jiné úklidové společnosti GetMaid Demetri Karagas řekl, že jeho klienti si často rezervují úklid ve své mobilní aplikaci právě ve chvíli, když jsou na rande v domnění, že budou mít štěstí a přivedou si domů svoji „oběť“.

Jeden z častých zákazníků Jasper Engel (24 let) vysvětlil: „Vaše rande se rojíždí správným směrem a začnete přemýšlet: ´Možná tu dívku vezmu domů´ a první myšlenka, která vás napadne, je ´V jakém stavu je asi můj byt právě teď?´ (…) Je to takový magický element – nakonec zapůsobíš na svou dívku, aniž by věděla, že na ni vlastně děláš dojem.”

Zdroj: nypost.com, úvodní fotka od GettyImages